fredag 18 december 2009

Idag gick vi på jullov, mitt sista till och med! Det känns konstigt att jag har klarat av 2 ½ år på Katedralskolan eller ska vi säga stadens diamant? Tiden har gått mycket fort och jag har fått lära de mest underbara människorna som har gjort mina dagar sjukt bra. Utan er skulle jag vara noll! Under dessa 2 ½ år har jag förlorat så mycket men ändå vunnit tillbaka väldigt mycket. Jag kan säga att speciellt under ettan ville man så mycket, man ville ha många kompisar, man skulle leva upp till vissa mål & man skulle ha en rolig fritid. Idag har jag allt jag behöver. En familj som är frisk, många vänner som är underbara och det bästa av allt så mår jag bra. Visst saknar jag vissa stunder men livet är så mycket mer och man kommer få många nya minnen i livet.
glädje.glädje.glädje.glädje.
/ Cecilia Smith

Inga kommentarer: