måndag 7 december 2009

Jag ligger hemma och är sjuk idag, inte kul! Då jag gillar skolan så vill jag helst vara där bland mina gullefjun, men icke sa nicke! Det blir att spendera dagen i sängen då min hals inte mår så särskilt bra och mitt huvud känns som grisen fortfarande sitter kvar på.

Imorgon är det dags igen, ett år sen sist och nu jävlar håller vi alla tummarna för att det går bra. Även fast jag har känslan att det kommer gå bra vet man ju inte, den där jävla skit sjukdomen kan ju sätta sitt spratt och göra något som man inte vill. M du klarar det!

saker har hänt, nu är det dags att börja om. Miri, Hanna & Louise mitt hjärta slår för alla er. Vi går in i tvåtusentio snart, ett år har gått. Det är dags att säga förlåt nu.. <3

Nu är det dags för plugg och se på hanboll, snart kommer min mamma hem med lunch till mig, jag ska göra min sjukdag till något bra,
/ Cecilia Smith

3 kommentarer:

Linnea italianoo sa...

jag är också sjuk idag :/ mitt första steg närmre döden. hihi

L sa...

snälla cissi...!

Cecilia Smith sa...

oooh! är du med sjuk italiaanoo linnea. Vi missade ju muntliga!!