måndag 7 december 2009

Malmö streetstyle

Jag sitter och tänker på vad jag mer ska önska mig i julklapp. Igår hittade jag världens snyggaste Acne tröja som jag tror att tomten kommer med på julafton. Jag hittade även en jacka, lixom min skinnjacka är för old, så jag vill ha någon ny till våren. Hittade en fin på SOLO som var precis nyinkommen och är faktiskt brun, lite konsig färg men den var fin! Fatta brun jacka, svarta byxor samt en vit vanlig tshirt istoppad i byxorna, gah galet fint!

I veckan ska jag springa in på FACE Stockholm och köpa mig nytt smink, nya läppstift, fondation och lite nya skuggor. Fick av mina underbara vänner ett presentkort där på 500 kronor så det tänkte jag använda upp nu. Jag fick en chock när jag kollade kontot, är inte så fattig som jag trodde + att min bror är skyldig mig 800 kronor eftersom det var jag som köpte de mesta julklapparna till familjen. Kommer även snart få lite mer lön från mamma då jag har jobbat rätt mycket nu i december, gilla gilla!

Hon hade lyckats bra tycker jag, vad tycker ni?

Snart är det dax för LW konsert i Cloetta Center, sånt gillar jag!
Förfest hos Viktor är också fixat, galet bra! på fredag kör vi igen!
/ Cecilia Smith

Inga kommentarer: