tisdag 29 december 2009

jag klarar inte det här. Jag vill ha mat, jag vill kunna äta och dricka vad jag vill och inte bara dricka äckel vatten. Jag vill kunna vara frisk åka till Stockholm och shoppa och träffa mina vänner. Jag vill inte se alla tråkiga tv program på tv:en, jag gillar inte du är vad du äter och alla de där programen som går. Jag ger upp!
Ni kanske tycker jag är gnällig men dethar jag fan rätt till att vara. Ni förstår inte hur ont det gör och hur jobbigt det är. Feber hit, näsblod dit, ont i huvudet, min hud spricker och min äckel hals svider och har sig. Jag fryser ina sekunden och andra sekunden är jag varm.
Jag kunde ju då inte åka till STHLM och därmed har jag ingen klänning att ta på mig till nyår och får jag en dricka? Mamma säger att jag får ta ett glas eller två och så för hon vet själv att det är fan inte kul att vara nykter när alla ens vänner festar och har kul. Visst jag har bevisat att man kan ha kul utan alkohol men det är nyår jag snackar om.
Just nu är jag så jävla trött på det här,
tack för mig!

Inga kommentarer: