måndag 28 december 2009

julen är slut och den blev faktiskt riktigt bra. Fina presenter fick jag, god mat, godis & mycket spel med familjen och släktingara. Sedan blev det utgång på juldagen och vi hade förfest hos Sofia där dansades det för fulla muggar och seda dansade vi vidare till NH. Kvällen vart halv bra, bra förfest och sådär på NH. Dagen efter började ja känna mig sjuk, så när Oscar åkte hem tog jag tempen och jag hade 38,3 inte bra. Jag tänkte att det kan vara feber i och med att man inte sovit så mycket, men jag hade fel! Igår höjdes febern istället till över 39 grader och imorse var jag hos läkaren och fick beskedet att jag hade halsfluss, fast det visste jag redan innan jag gick i på vårdcentralen, är bra på att gissa sjukdomar!

Alla mina planer förstördes, igår skulle jag umgås med Klara, Ann, Maria, Camilla, Nina, Viccan för att åka pulka och dricka varm choklad, imorgon skulle jag till Stockholm med mamma, plus att italiano människorna skulle träffas och att jag var bjuden ut till lisen på kvällen, men nej! Ska käka piller i 10 dagar och det innebär inget drickande på NYÅR, fan! Martin och min konversation:

Martin: Blir det nyktern nu på nyår då?
Cecilia: Kanske måste det, FAN SÅ SURT!
Martin: suuuurrt, du gör ju partyt!

SURT URT RT T/Cecilia

Inga kommentarer: