lördag 5 december 2009

galen kväll igår, tack sofia & mina restrerande vänner!
Jag hade kul dansade, sjöng, skrattade, pratade italienska och levde livet på platå & platens. Frammåt tre tiden staplade vi till hakepi och tog en kebabtallrik, aldrig har kebab smakat så gott som då. Sedan åkte vi svart taxi hem och mellan landade i lägenheten hos maja och malin och sedan tog vi en runda hem till skogsgatan igen.



Imorse när jag vaknade kändes mitt huvud som om en fet gris hade suttit på huvudet ett tag, upp och hoppa och slappa vid tv:en innan jag och oscar tog pensionärs rundan till stan. Där tog jag fart i julhandeln och köpte alla klappar som behövs köpa : ) Så nu slipper jag det problemet :) Fick till och med 140 kronor över från min familjebudget på 1800 kronor, bra Cecilia!



Klockan sju ska jag befinna mig hos Angelica i Ekholmen. Ikväll kör vi inte fult ös utan jag kör bil ikväll och det är ju också skönt på sitt sätt :) Så ingen krog för mig ikväll även fast huvudet och kroppen vill shaka loss på SWEAT! Men jag måste ju vara pigg imorgon då jag ska jobba, shoppa mina egna julklappar och plugga italiano.



Kvällens klädsel blir väldigt enkel också, igår var ju temat på klädseln coctail och ikväll kör jag mer svartochvitt! Enkelt tycker jag och även snyggt,
I HAVE A PARTY TO GO TO
/ Cecilia Smith

Inga kommentarer: