tisdag 1 september 2009

1 September

Här ligger jag i sängen & väntar på bättre tider typ. Var iaf med om en nära döden upplevelse nyss då jag var på ICA signalen för att handla glass. Jag går in i affären och bakom mig går en man i 30 års åldern med utlänsk bakgrund bakom mig. Jag tänker inte mer på det och går till glassdisken. Tar min glass och ställer mig i kassan. Där står han igen i gången och tittar på mig. Jag betalar min glass och går vidare till bilen igen. Han går bakom mig fortfarande och jag går till min bil & han till hans. Jag sätter mig i bilen och åker iväg, vid utfarten så står han där och väntar in mig, vinkar att jag ska köra till han men istället drar jag på gasen och kör där ifrån. Har honom i ärslet ända fram till Lidl där jag hinner före innan det blir rött. Fy vilken tur jag hade & pulsen åker ner igen. Jag tackar gudarna för att han fick rött, tack!
Annars har jag haft en bra dag med skola från 10 - 12, slappt! Hade snälla vänner som skjussade mig till skolan också. Temat vi håller på med är också helt ok, tacka gudarna för det. Imorgon kör vi på harry potter maraton hos Mallan med taco mys till det.
Har jag berättat att jag åker till ROM om 4 veckor, japp det är sant! Vi ses i Italien då den 5 Oktober!


LOVE

Inga kommentarer: