torsdag 24 september 2009

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut!

Hjärnan går på högvarv, jag skriver uppsats, lyssnar på LW och tänker på allt i min värld.
Idag har vi tagit skolkort, lite panik där. Fotografen kanske inte var den bästa men vi söta tvärsare vifftade på händerna och var glada iallafall. Imorgon är det fredag och jag får ont i magen av allt som borde hinnas i helgen. Men imorgon kör vi på fest, igen! Sedan kommer min vän Camilla hem och jag måste få lite tid med henne och mina kära släktingar kommer också. En uppsats att skriva och andra måsten. Jag gillar igentligen inte ordet måste men ibland måste man. Så nu MÅSTE jag forsätta skriva..

Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Dagens musiktips; Som jag hade dig förut med Melissa Horn och LW!PUSS

Inga kommentarer: