måndag 7 september 2009

Idag börjades det med Italienska på Folkkunga, jag & Martin dampade rent ut sagt loss och hittade på en historia om hela familjen Andersson alltså Sune. Tillsist gifte sig Ingvar Kamprad med mamma Karin och så slutade vår historia. Stackars vår italienska lärare som fick läsa vår historia. Sedan blev det ap & basgrupp. Tog bilen hem och sedan blev det promenad med min saknade granne, hon är sjuk hon alltså i huvudet. Hon kom precis hem från Frankrike och nu snart ska hon till Australien och sen var hon sugen på England, herregud när ska den tjejen vara hemma egentligen




Tillsist ville jag bara säga; Grattis min bästa vän på din födelsedag. På fredag ska du och jag rocka loss och få en natt som vi sent sent kommer att glömma, älskar dig!

Det var allt för mig för nu är det dax att rusa vidare,
Kärlek åt folket

1 kommentar:

L sa...

du är den bästa av dom bästa!
saknar dig smitbrith, cissi, frugan, smithan<3
kärt barn har många namn!