torsdag 17 september 2009

här ligger jag in mysad i filtar, kuddar, fika & så klart datorn på magen. Är hemma idag, hade sådan fruktansvärd magvärk så det blev så. Vad ska man göra när man är hemma en heldag så här då? Jag tänkte se film, men då insåg jag att vi inte har en VHS och dvd:en är cp + att vi inte har några dvd filmer eftersom min familj var ett VHS freak så har vi 200 vhs filmer men typ inga dvd filmer, dåligt!

Så jag ser på eftertio på fyran och läser bloggar. Jag suktar även efter kläder men jag känner att jag ska spendera mina pengar i ROM och de har ju finare affärer än oss i Sverige så detblir nog bra, peppa bara 2 veckor och lite mer kvar! Jag tror det blir en fin resa med min Italienska grupp, tur har jag Maja med mig och även Emma och Martin finns i gruppen, det blir bra!
På tal om Italienska, ska jag nog göra läxan senare idag.

Stackars den som inte bryr sig
Stackars dom som aldrig tyr sig
till andra än sig själva
och stackars fåglarna i bur.

/Cian <3

Inga kommentarer: