lördag 26 september 2009

Vilken kväll...

..det blev. Det började med att jag kom hem 1 timme innan jag skulle åka iväg igen, grejt! Sedan for jag iväg halv 7 till Emelie i Tallboda där vi taggade som fan tills bussen avgick vid halv nio till city. Vi drog direkt till Strandvägen för ett parti bowling, jag var inte bra. Kanske berodde det på att jag druckit 4 alkoholhaltiga drycker innan jag började spela, bra Cecilia bra! Sedan åt vi mat och rörde oss vidare till Platå för en stämpel. Gick direkt till en annan bar för att dricka lite till och där var hela katedral typ, härligt! Sedan dansade vi vidare till platå tills klockan slog 2 halv 3 då jag och Oscar bestämde oss för att vandra hemmåt. Vi vandrade och vandrade tills vi kom fram till en busshållsplats där det låg massa tidningar. Jag fick en bra ide och snodde med mig en tidninghem, fint! Därmed hade jag snott min första grejj i livet, bra Cecilia. Kom hem vid halv fyra och somnade direkt.

Tack för en fin kväll, det får vi göra om, hihi!
PUSS

Inga kommentarer: