söndag 13 september 2009

Käre gud, jag vaknade nyss..
Igår åkte jag hem från Norrköping med Anna, släppte av henne på resecentrum och fortsatte min färd hem.. På kvällen vankades kräftskiva och jag och Elli skulle ta det lugnt eftersom båda hade festat dagen innan. Lungt, finns inte i min ordbok tror jag.. För Elli och jag spelade alla möjliga drick spel med grabbarna och åkte svart taxi in till stan och hamnade på ågatan. På Ågatan blev det att träffa folk tills jag & min kära granne gick hem från stan. Vi har nog aldrig garvat så mycket åt saker. Vi pussade varandra adjö och gick in till våra hus. Konstigt nog hade jag fyllehicka och vad skickar då min granne Linn, jo att hon har det med... Jag slocknade och vaknade som sagt nyss. Vilken kväll, Vilken helg, Vilken jobbig dag det komemr bli idag.

PUSS

Inga kommentarer: