onsdag 30 september 2009

4 days kvar till ROM.

Hej Vänner!
Igår gick jag i skolan i en halvtimme mycket ansträngande och sedan for jag direkt ut till landet och Oscar. Bjöd honom på fika, hjälpte han med plugget & matade hästarna. Usch jag är konstigt nog hästrädd efter mina x antal år i stallet, men de är så stora djur och jag är så liten. Iallafall fick vi lite panik när hagen var trasig, en häst skadad & de gick i fel hage, himla lustigt det där! Åkte hem till stan vid halv 6 och åt och pluggade tills min hjärna ej kunde ta in mer information. Frågade Linn om promenad och ja visst gick vi på en sådan, den gamla vanliga rundan blev det. Vid nio var det DH repriser och jag såg dubbel avsnitt innan jag somnade vid tolv, härligt!

Idag är det skola mellan 1 och halv 2, mycket ansträngade. Ikväll blir det antagligen klassfest eller om man ska vara boring och plugga istället, tror det lutar mot alternativ nr 1.

/ Cecilia S.

Inga kommentarer: