onsdag 25 november 2009

Ge mig en helg!

Snart är det helg och helgen är redan planerad mer eller mindre.
På fredag ska vi jobba med klassen på Coop extra sedan är det film mys hos mig med mallan och förhoppningsvis louise och vi ska se twilight, inte New moon utan första delen. Laga mat och så tillsammans blir det väl :)
På lördagen står shopping av julklappar & sedan party på kvällen hos Linnea sen styr vi nog benen till Platå för some shakning of the as.
På söndag ska jag och mor försöka ta oss till någon julmarknad, annars blir det jobb och första adventsmys med familjen, oh! Denna helg har jag inget att plugga och jag skratta av glädje på fredags eftermiddag när jag går hem från skolan.
Tycker Lina ger ut rätt uttryck om hur skolan känns just nu, blä!
Ge mig en helg så ska du se att jag vaknar till,
Ge mig en helg så gör jag vad jag vill!
/ Cecilia Smith

Inga kommentarer: