söndag 15 november 2009

Solen i ögonen..

.. har jag precis nu. Solen har tittat fram och människorna som går på promenad ler och ser allmänt glada ut. Söndagen den femtonde November är det idag. Familjen ska till IKEA och köpa nya möbler. Ska försöka träffa Camilla och Klara innan Camilla drar till baka till Malmö igen, träffade henne en timme igår då vi gick på promenad och pratade om livet i allmänhet.

Annars har jag en del plugg att göra och det måste göras idag om jag ska få tid till allt annat jag vill göra nästa vecka. Nästa vecka står plugg, träning, PA möte med vår handledare, Emelie ska ha middag på fredag och efter det blir det utgång, kanske häfvet eller kanske inte häfvet. Gäster ska vi ha på lördag. Skulle ha träffat Louise också men det visar sig att båda har fult i schemat och istället får vi längta till den 11 december då vi får träffas igen. Gillar inte att ha sin bästis i en annan stad, för krångligt för jobbigt!

Så här glad blir hon när hon ser mig, hon är fin hon!
Ha en fin söndag alla världens människor,
Puss V

1 kommentar:

L sa...

vänta bara tills du ser min gladaste min in real :D