fredag 27 november 2009

mallan gick precis hem. Eller hon gick inte, jag fick skjutsa henne till porten för min vän är lite skrajj för det onda i världen och helst av allt vill hon nog att jag skulle följa med henne ända in och hålla i handen för mallan är lite skrajj, men jag gillar henne.
En kväll med IDOL, kinamat och vårt fina jobb på COOP. "Klassen" jobbade på COOP idag, vi skulle pracka på folk toapapper och några frontade godis. Det gick bra och vill höll kämpar andan inne. Så här kunde det låta när en kund gick in i ingången. OSCAR skriker toapapper 50 kronor. Maria säger det är EXTRA pris, ordinarie pris är 50 kronor. Siri pratar på och jag avslutar med att säga KANON BRA!
Det var otroligt kul och var lite annorlunda, mer COOP och mindre försäljning så kommer vi nog till Kroatien i maj i alla fall.

Vill sova nu. Skulle vara så underbart. MEN jag har ett bar tjatiga föräldrar som vill hem klockan halv ett. Men jag vill sova. Sova tills morgonen gryr igen. Ibland är jag trött. Trött på dig. Godnatt.

Inga kommentarer: