tisdag 17 november 2009

lite slut i kroppen. Ligger i soffan med datorn på magen och läser om Louis De Geer, en fin man det där! Har varit i skolan i 3 timmar idag, kämpigt! På lunchen bestämdes det mys hos mig på fredag istället för fest. Min ekonomi är kass och jag är allmänt opepp på fest. Så denna helg blir min första vita vecka på ja, snart tre månader! Äckligt sjukt det där hur mycket det festas just nu. Så dundermys hos mig på fredag, be there!
Jag ligger även och tänker på vad man ska önska sig i julklapp, hm.
Skor, skor och skor är egentligen det ända jag vill ha. Kanske en byxdress för den hedvig köpte är typ den snyggaste som finns, DRÄGEL! Annars står en snygg klocka i typ röd,gul eller lila färg eller ett par snygga örhängen från amanda berg, gärna ett armband också! En ny skinnjacka kanske eller enbart pengar till alla resor som ska ske i mitt liv.

Det är lite knepigare vad man ska ge sina kära familjemedlemmar, sjukligt svårt. Man måste ju börja fundera på julklappar snart för det är ju bara ca 30 dagar kvar. Sen är det nyår och sen kör vi hej 2010,

tack för mig hej!

/ C.S

Inga kommentarer: