tisdag 3 november 2009

jag fryser, det är så jädrans kalt i mitt rum. Fönstret är cp och håller inte värmen.
Om 1 timme och 30 minuter ska jag vara på jo hannelunds vårdcentral Fick hem förra veckan en tid till någon dam på vårdcentralen som ska kolla extra noga på mina röda torra fläckar, woho! Sist jag var på VC fick jag vänta i 2 timmar eftersom ingen visste vad det var, idag vill jag inte vänta 2 timmar tack!
Ska snart hoppa upp, läsa dagens nyheter och äta en rejäl frukost! Sen blir det kanske duschen innan besöket. Igår hade jag en väldigt mysig kväll med mina två vänner. Vi var först och handlade, sen pluggade jag och malin och sist film med popcorn, bullar & ramlösa. Vi vart äckligt rädda av filmen och precis när jag skulle hem vid tio, springer något läskigt förbi lägenhetsdörren, fy vad rädda vi blev.


Nu är det dags att dra bort täcket,
vi hörs!
<3

Inga kommentarer: