lördag 14 november 2009

Lets party

Martin Hägg fyllde 18 och det firade vi med en dunder fest hos Jakob, Martins bror!
Innan vi drog på förfesten/födelsedagsfesten så hade jag, Lina, Maja & Oscar middag tillsammans och lite förfest i lägenheten. Hur mysigt som helst!

Lite senare än beräknat drog vi oss till Tannefors och inte Johannelund som jag sa hela vägen. Där bjöd brorsan på grattis dricka och det blev en dunder bra förfest. Lite rundare än vanligt traskade vi vid 12?! in till stan för att dansa loss på Platå med vännerna.

Dagens roligaste var när jag och Martin rent ut sagt vrål dansade framför LFC tjejerna. Jag sa pinsama saker och Martin skötte dansen perfekt. Som två fjortisar sprang vi där ifrån och ut på Ågatan för att skratta tills vi fick ont i magen. Vi dansade sedan vidare och framåt tre tog gänget från Johannelund en taxi hem till lägenheten. Maja, Lina & jag slocknade i Malins säng och Oscar fick ta Majas.

En annan rolig sak som hände när vi hade lagt oss var att jag skulle pussa Lina godnatt men hittade inte hennes mun i mörkret, haha! GALET, men mina vänner är så jävla bra!

Tack, tack & återtack familjen Hägg!

Visst är han fin? haha!
/ C

Inga kommentarer: