lördag 28 november 2009

jag får inte tiden att räcka till.

kom precis hem ifrån staden. Jag och mor har julhandlat eller hon har handlat och jag har kollat. Jag hittar ingenting jag vill ha förutom en Fillipa K tröja för 1200 och då vart inte mamma speciellt glad, så den fick hängas tillbaka. Jag vill till sthlm och shoppa alla mina julklappar och mina "egna" julklappar. Jag vill till ZARA där kan jag handla och bli nöjd. Mamma frågade varför jag inte åkte upp? Bussen kostar ju bara 75 kronor enligt henne. Jag sa att jag inte hade tid. Min tidsplan räcker inte till, har alltid så mycket att göra och har jag inte något att göra vill jag helst slappa hemma.

Snart ska vi julstöka här hemma. Herregud, det ska bakas och pyntas. Hur kvällen blir vet ingen. Jag vill ta det lugnt är inte party pepp. Det kanske blev för mycket party så man helt enkelt har tröttnat. Men det kanske blir en sväng till Ljungsbro ikväll då Linnea har fyllt 18 och ska ha lite tjejmys.
Imorgon ska jag jobba och åka till mina kusiner,

Kärlek.

Inga kommentarer: